- Виробник:
- Модель:1574-04
- Артикул:RE T9015
- Доступно:Нет в наличии0
- Країна виробник:Китай
- Гарантія:12 місяців
Устаткування для заміни трансмісійної рідини (ATF Exchange Machine)
Професійний апарат для повної заміни олії в автоматичних коробках передач. Підходить для більшості типів та моделей АКПП, гідротрансформаторів, радіаторів коробки передач та маслопроводів. Дозволяє видаляти стару рідину, промивати систему та заправляти нову без розбирання вузлів.
Характеристики:
- Призначення: видалення, очищення та заміна трансмісійної рідини в автоматичних коробках передач та пов'язаних гідравлічних системах
- Харчування: 12 В
- Потужність насоса: 70 Вт
- Шланги подачі та повернення олії:
- два шланги довжиною 3,2 м (червоний і червоний)
- один шланг довжиною 3,5 м (червоний)
- всі оснащені швидкознімними з'єднаннями (вилка/гніздо), розраховані на тиск до 20 бар
- Манометри:
- діаметр 70 мм
- шкала 0–7 бар (крок 0,1 бар) та 0–100 PSI (крок 20 PSI)
- Фільтр: автофільтр довжиною 120 мм, діаметром 76 мм, з внутрішнім різьбленням M17×1,7
- Об'єм баків: два окремих резервуари по 30 л (для нової та відпрацьованої олії)
- Вага: 59 кг
Інструкція з використання установки для заміни масла в АКПП
Загальна інформація
Установка призначена для заміни трансмісійної рідини в автоматичних коробках передач (АКПП) під тиском без необхідності ручного зливу. Прилад забезпечує одночасне відкачування старого масла і подачу нового, що дозволяє замінити до 100% об'єму.
Заходи безпеки
- Працюйте тільки в добре вентильованому приміщенні. домкрате).
- Перед початком переконайтеся, що в баку установки достатньо нової олії.
- Використовуйте тільки рекомендований тип трансмісійної рідини згідно з інструкцією виробника авто. магістралі охолодження трансмісійної олії (на вході та виході радіатора АКПП).
- Підготуйте установку:
- перевірте, що резервуари чисті,
- заповніть бак нового масла необхідною кількістю (контролюється через шкалу рівня).
Режим очищення системи (опціонально)
- розчином, що очищає.
- Увімкніть установку і переведіть клапани в положення Filling (напір) та Recycle (циркуля) рідина циркулюватиме через АКПП близько 5 хвилин.
- Після промивання вимкніть двигун і установку. маслом.
Режим заміни масла
- Переконайтеся, що в резервуарі достатньо нової трансмісійної рідини.
- Увімкніть установку і двигун автомобіля.
- Стара рідина почне відкачуватися, а нова одночасно подаватиметься. трубки – потоки старої та нової олії повинні бути рівними.
- Якщо старе масло йде швидше, налаштуйте швидкість за допомогою клапана на зворотній лінії.
- При заміні послідовно перемикайте передачі (затримуючись за кожну 10 секунд) для циркуляції рідини по всіх каналах коробки. (чистим, як нове масло), вимкніть двигун і установку.
Завершення роботи
- Від'єднайте шланги від магістралей АКПП.
- Відновіть штатні з'єднання трубок між коробкою та радіатором. щупом - за необхідності долийте.
- Переконайтеся, що немає потоків і сторонніх шумів.
Тривалість процедури
Повна заміна масла, включаючи підключення та від'єднання шлангів, займає близько 15-2. Метод дозволяє повністю замінити 100% трансмісійної рідини, що недосяжно при звичайній зливі через піддон.



Поки що не було запитань.


-21x21.webp)






-21x21.webp)














