• Рейтинг:
  • Виробник:
  • Модель:
    1574-04
  • Артикул:
    RE T9015
  • Доступно:
    Нет в наличии
  • Країна виробник:
    Китай
  • Гарантія:
    12 місяців
25000грн
Нет в наличии
Мы в Instagram: Instagram

Устаткування для заміни трансмісійної рідини (ATF Exchange Machine)

Професійний апарат для повної заміни олії в автоматичних коробках передач. Підходить для більшості типів та моделей АКПП, гідротрансформаторів, радіаторів коробки передач та маслопроводів. Дозволяє видаляти стару рідину, промивати систему та заправляти нову без розбирання вузлів.

Характеристики:

  • Призначення: видалення, очищення та заміна трансмісійної рідини в автоматичних коробках передач та пов'язаних гідравлічних системах
  • Харчування: 12 В
  • Потужність насоса: 70 Вт
  • Шланги подачі та повернення олії:
    • два шланги довжиною 3,2 м (червоний і червоний)
    • один шланг довжиною 3,5 м (червоний)
    • всі оснащені швидкознімними з'єднаннями (вилка/гніздо), розраховані на тиск до 20 бар
  • Манометри:
    • діаметр 70 мм
    • шкала 0–7 бар (крок 0,1 бар) та 0–100 PSI (крок 20 PSI)
  • Фільтр: автофільтр довжиною 120 мм, діаметром 76 мм, з внутрішнім різьбленням M17×1,7
  • Об'єм баків: два окремих резервуари по 30 л (для нової та відпрацьованої олії)
  • Вага: 59 кг

Інструкція з використання установки для заміни масла в АКПП

Загальна інформація

Установка призначена для заміни трансмісійної рідини в автоматичних коробках передач (АКПП) під тиском без необхідності ручного зливу. Прилад забезпечує одночасне відкачування старого масла і подачу нового, що дозволяє замінити до 100% об'єму.

Заходи безпеки

  • Працюйте тільки в добре вентильованому приміщенні. домкрате).
  • Перед початком переконайтеся, що в баку установки достатньо нової олії.
  • Використовуйте тільки рекомендований тип трансмісійної рідини згідно з інструкцією виробника авто. магістралі охолодження трансмісійної олії (на вході та виході радіатора АКПП).
  • Підготуйте установку:
  • перевірте, що резервуари чисті,
  • заповніть бак нового масла необхідною кількістю (контролюється через шкалу рівня).
Відключіть зворотну лінію АКПП від радіатора охолодження.
  • Підключіть чорний шланг установки (return line) до виходу масла з коробки.
  • Підключіть червоний шланг (pressure line) до входу Перевірте, що всі з'єднання
  • бачити рух олії (старе – у лівому, нове – у правому).

    Режим очищення системи (опціонально)

    1. розчином, що очищає.
    2. Увімкніть установку і переведіть клапани в положення Filling (напір) та Recycle (циркуля) рідина циркулюватиме через АКПП близько 5 хвилин.
    3. Після промивання вимкніть двигун і установку. маслом.

    Режим заміни масла

    1. Переконайтеся, що в резервуарі достатньо нової трансмісійної рідини.
    2. Увімкніть установку і двигун автомобіля.
    3. Стара рідина почне відкачуватися, а нова одночасно подаватиметься. трубки – потоки старої та нової олії повинні бути рівними.
      • Якщо старе масло йде швидше, налаштуйте швидкість за допомогою клапана на зворотній лінії.
    4. При заміні послідовно перемикайте передачі (затримуючись за кожну 10 секунд) для циркуляції рідини по всіх каналах коробки. (чистим, як нове масло), вимкніть двигун і установку.

    Завершення роботи

    1. Від'єднайте шланги від магістралей АКПП.
    2. Відновіть штатні з'єднання трубок між коробкою та радіатором. щупом - за необхідності долийте.
    3. Переконайтеся, що немає потоків і сторонніх шумів.

    Тривалість процедури

    Повна заміна масла, включаючи підключення та від'єднання шлангів, займає близько 15-2. Метод дозволяє повністю замінити 100% трансмісійної рідини, що недосяжно при звичайній зливі через піддон.


    < src="https://shopauto.com.ua/image/t9032/adapter_3.png" style="width: 1019px;">

    Поки що не було запитань.

    FAQ

    Гарантія на Установка для заміни рідини в АКПП 12В REWOLT T9015 становить 12 місяців з моменту покупки.